Vertrek

3 juni 2022 - New York City, Verenigde Staten

Jeetje… eindelijk!

Na een lange tijd voorpret was het dan eindelijk zover…. New York here we come!

De aanloop was toch wel even spannend. Eerst moesten we allemaal negatief getest zijn. Dan de ellende die voorspeld was op Schiphol. Maar gelukkig ging alles voorspoedig. Na een vlucht van 7 uur kwamen we om 19.00 uur locale tijd aan in New York.

Ook Wiebe is weer een ervaring rijker. Zijn eerste keer in het vliegtuig en dan gelijk naar Amerika! Hij vond het geweldig!

Vanuit JFK hebben we vervolgens een taxi genomen richting Manhattan. Wat blijft het toch indrukwekkend om de stad binnen te rijden. Ondanks de mist die over de stad hing. Daardoor was de skyline moeilijker te zien maar dat komt deze week vast nog wel goed.

Met de taxi over de 42th Street was van Rowen en Renate oude herinneringen ophalen. Niets leek anders. Langs Grand Central Station, het Chrysler building en Times Square, wat blijft het toch een fascinerende stad!