Dag 11 Disney world

24 april 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vanochtend werden we al vroeg uit ons bed gehaald omdat de weg voor ons appartement opnieuw bestraat werd. We moesten onze auto verplaatsen. We zijn toen maar opgestaan want we wilden toch naar Disney.

On half 10 zaten we in de auto en we zaten maar 10 minuten rijden van het park af. Toch duurde het tot 11 uur voordat we binnen waren. Wat een mega drukte!  Stapvoets liepen we door de mainstreet... nu nog attractie vinden die minder dan 80 minuten wachttijd heeft....O gelukkig 1! Dan maar twee keer in hetzelfde. Milan wilde graag in een achtbaan.... weer 80 minuten.... ijsje; 10 minuten dus dan maar niet... oooo wat hadden we er de pest over in! We gaan terug! Half 4 lagen we alweer prins heerlijk aan het zwembad! Conclusie: we zijn echt geen pretpark types!!

Om de dag een beetje te verzachten zijn we s avonds nog even gaan shoppen. Rowen heeft nu ook eindelijk de schoenen gevonden die hij graag wilde hebben.

Eenmaal terug in het appartement hebben we de koffers ingepakt en lekker gaan slapen. Morgen naar Fort Myers!