Dag 15 Everglades / Miami Beach

28 april 2017 - Miami, Florida, Verenigde Staten

De laatste dag in Outrigger resort is aangebroken. Vandaag gaan we richting Miami! Om 10 uur zaten we in de auto, even broodjes halen voor onderweg , op naar Miami. De reis zou ruim 3 uur duren. We kozen ervoor om via de Everglades naar Miami te rijden. Als kind zijnde ben ik hier ook geweest en vond het erg leuk op een propeller boot dus ik wist zeker dat de jongens dat ook leuk zouden vinden. Onderweg kwamen we tientallen airboot bedrijven tegen maar hoe wisten we nu welke leuk zou zijn. In het resort hadden we van mensen gehoord dat ze een tocht hadden die heel erg  tegen was gevallen . Deze tocht was inclusief een krokodillen show !? Onderweg maar gewaagt aan een bedrijf maar met krokodillen show..... die dan maar niet! Verder rijden maar.... en dan kom je natuurlijk niets meer tegen!

Toen we dichter bij Miami kwamen, kwamen de aanbieders ook weer! Gelijk de eerste maar weer gestopt! Bij deze konden we gelijk op de boot en zagen we direct de eerste krokodillen ! Deze tocht stopte bij een indianendorp die niet meer bewoont was. Daar kregen we uitleg over de oude gebruiken van de Indianen in dit gebied. Ook daar kregen we meer krokodillen te zien

De boottocht was echt geweldig. De boot ging hard en maakte expres scherpe bochten. De kinderen vonden het geweldig!

Na de boot gingen we weer de auto in op naar de stad! Pas om kwart over 4 kwamen we aan. Stoplichten in Amerika zijn echt een ramp! Wat duren die lang!! Aangekomen in ons hotel was natuurlijk onze kamer weer niet klaar! We hadden daar wel weg de pest over in en hebben van het hotel wederom een gratis diner aangeboden gekregen.

Tijdens het wachten op de kamer hebben de jongens vast even gezwommen en nadat we ons geïnstalleerd hadden in de kamer zijn we gaan eten. Daarna hebben we even het hotel verkent en zijn lekker naar onze kamer gegaan!

1. E.M. Vesters:
    29 april 2017
    Prachtige foto's! Hebben jullie dit uitzicht vanaf het hotel? Waar zit Milan aan te denken?
    xxjes.
  2. Wanja:
    29 april 2017
    Wat een belevenis zeg! Gaaf om ook een indianendorp te zien. En dan die kroko's...
    Leuke foto's. Xx
  3. Annie:
    30 april 2017
    hoi allemaal
    volgens mij is het indianedorp die leeg was is volgens mij
    waar wij met jullie zijn geweest
    leuk de fotos maar na bijna 30 jaar zal er veel veranderd zijn knuf