Dag 19 Nassau

2 mei 2017 - Nassau, Bahama's

Al vroeg waren we aangemeerd op Nassau. De kinderen waren door de dolle want dit was de dag waar ze lang maar uit hebben gekeken....

Wat een geweldig eind is dit! Net zoals je alleen op de tv ziet!

We waren dus al op tijd wakker en na het eten zijn we nassau gaan verkennen. We moesten wel een beetje opschieten want we moesten ons om half 11 melden voor onze excursie. Met een boot werden we naar een ander eiland gevaren. Een tropisch klein onbewoond eilandje. En daar zou het dan gaan gebeuren: we gaan met dolfijnen zwemmen!

Op het eiland waren we om half 1 aan de beurt voorbonden excursie. Er was een strand helemaal ongericht met bedden en horeca. De zee was hier erg mooi en prettig. En toen was het zover: na wat instructies mochten we eerst knuffelen en kusjes geven aan de dolfijnen. De kinderen gingen eerst en mama kon van een afstandje met tranen in haar ogen genieten van het geluk van mijn jongens, wat vonden ze het geweldig!

Daarna gingen we naar een dieper stuk waar we met de dolfijnen mochten zwemmen en dansen. Wat een ervaring!

Jammergenoeg mochten we geen foto's maken, die werden natuurlijk gemaakt Deze wilden we natuurlijk hebben. In een hutje konden e ze bekijken en op cd rom kopen. Nu zat er natuurlijk weer een addertje onder het gras. Wanneer je 5 personen op de Vd rom wilde zetten moest je 25 dollar extra betalen. Maar daar wisten de Vestertjes natuurlijk wel raad mee. In de afgelopen weken hadden we geleerd dat die Amerikanen alles probeerden maar als je maar even boos werd kreeg je het wel voor elkaar... zo ni dus ook weer. Zelfs de kinderen wisten al dat papa en mama niet echt boos waren... ze kenden het ook wel

Na het zwemmen nog even op het strand gelegen en daarna met de boot terug naar Nassau. Wat een geweldige dag hebben we gehad!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl