Dag 8 Kennedy space centre/ NASA

21 april 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Nadat ik vanmorgen even gechecked had of alles goed ging op de zaak, hebben we ontbeten en zijn we richting Kennedy Space centre gereden. In een klein uurtje en 4 keer door de tol te zijn gereden kwamen we uiteindelijk aan. Als 14 jarig meisje ben ik hier al geweest en had er erg leuke herinneringen aan. De jongens wisten niet goed wat te verwachten en hadden er ( behalve Rowen) niet veel zin in.

We hebben eerst een bustour genomen over het NASA terrein. Ik merkte dat nu ook de andere mannen gefascineerd raakten door alles wat ze zagen. Tijdens de bustour heb ik zoveel mogelijk geprobeerd te vertalen en ik merkte dat toen ook steeds meer de vragen kwamen. Ook merkte ik dat er nog veel was bijgebleven in al die jaren.

Na de bustour hebben we in het gebouw waar de Atlantis staat onze ogen uitgekeken. Voordat we het wisten was de dag alweer voorbij. Rond half 5 waren we weer terug en konden we nog even aan het zwembad liggen en zwemmen.

1. Bianca:
    22 april 2017
    Haha grappig! Ik kan me ook herinneren dat ik ( in 1989) niet veelzin had om erheen te gaan, maar doordat we toen ook een lancering hebben gezien het toch veel indruk heeft gemaakt!
    Xx