Dag 6 naar Orlando

19 april 2017 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Vandaag staat een reisdag op de planning. Vanmorgen waren Quinten en ik al vroeg in de lobby omdat we Jay moesten zien. Hij vind het geweldig maar mist zijn vriend enorm. Volgende keer gaat hij toch bij Valerie logeren! We moesten om 6.15 uur naar beneden omdat Jay dan thuis zou zijn van school. En wat waren de mannen blij om elkaar te zien!

Daarna hebben we alle spullen ingepakt, hebben we pancakes in het hotel gegeten en toen kwam de taxi al om ons naar het vliegveld te brengen.

Op het vliegveld ging het er erg rommelig en gestrest aantoe. Op zich ging de vlucht wel goed maar het landen was verschrikkelijk! Dit hadden we nog niet eerder meegemaakt.

Blij dat we eenmaal op de grond stonden, met de trein naar de bagageband waren gebracht, hebben we onze huurauto opgehaald. Wat een bak joh!

Vervolgens zijn we naar ons appartement gereden hebben we alles uitgepakt en zijn we boodschappen gaan doen. Wat hadden we trek in gewoon aardappelen met kip en sla

De kinderen hebben even lekker gezwommen en verder hebben we het rustigaan gedaan.

1. Valerie:
    20 april 2017
    Wat een leuke foto's! Jay kan niet wachten tot zijn grote vriend weer terug is maar hij vindt het ook erg leuk om jullie blog te volgen! Veel plezier!
  2. E.M. Vesters:
    21 april 2017
    Geniet van alles, wat jullie gaan doen in de komende dagen!
    liefs Jan en Els
  3. Nicole: