Dag 4 Washington

17 april 2017 - Washington D.C., Verenigde Staten

vandaag de laatste dag New York. Vanmorgen hebben we het rustigaan gedaan en om half 12 hebben we ons uitgecheked. We hadden de kinderen nogsteeds beloofd om bij Buddy te eten ( cake Boss) dus dat was een mooi uitstapje om te tijd te doden tot 16.oo uur. Bij buddy hebben we natuurlijk canoli gegeten en heel veel ander lekkers. We raakten aan de praat met twee vrouwen uit Breda, vaste klant van Dennenlucht ( van mijn vriendjes). De volgende keer dat ze weer komen zouden ze de groeten doen, Pascal en Bart ..

De jongens wilden nog erg graag naar de Adidas store en vanuit daar weer naar het hotel waar onze koffers nog stonden. We hebben daar nog even wat mogen eten op kosten van het hotel omdat onze kamer bij aankomst nog niet klaar was. Daarna met de taxi naar Penn station.

Om 16.42 uur vertrok de trein. We hadden een reis van 3,5 uur voor de boeg. Ik zag er best tegenop maar dit viel achteraf heel erg mee. We hebben een stukje mee van Amerika kunnen zien.

Vanaf New York reden we via New Jersey naar Philadelphia, Delaware, Baltimore naar Washington. Met de taxi zijn we vervolgens naar ons hotel gebracht. Werkelijk een prachtig hotel ! Nu lekker slapen morgen site seeing Washington. Na wat we onderweg gezien hebben gaat dit wederom een indrukwekkende dag worden.

1. Wanja:
    18 april 2017
    Geweldig verhaal weer. Wat zien jullie veel! Ook heerlijk zo met de trein overal langs. Veel plezier in Washington.
  2. Babs:
    18 april 2017
    Super leuk om jullie op deze manier te volgen! Heeeeeel veel plezier. Ik wacht met smart op het vlgd verhaal