Dag 3 Down Town

16 april 2017 - New York City, Verenigde Staten

Nog  steeds allemaal last van een jetlag. Om 6 uur vanmorgen was alles alweer wakker. We hebben rustigaan gedaan maar om half 8 was iedereen klaar om te gaan.

Nog een dag met de hop on bus en dit keer down town. Via de Empire State building naar China town en naar de boot die ons langs het Vrijheidsbeeld zou varen. Op de boot hadden we een mooi uitzicht op de skyline en de Brooklyn bridge. Totdat we uiteindelijk bij het Vrijheidsbeeld aankwamen. Dit is toch wel wat je wil zien!

Met de boot kwamen we uiteindelijk uit in de buurt van de Memorial 9/11. Dit is waar ik erg naar uit heb gekeken. En jeetje... de sfeer, de omgeving, de indrukken .......Het museum was de moeite om binnen te kijken. Je wordt meegenomen in die dag en het verdriet

Moe van alle indrukken zijn we even naar ons hote gegaan om even bij te komen en op te laden voor de laatste avond hier on New York

1. E.M. Vesters:
    17 april 2017
    Wat maken jullie een fantastisch reisverslag met de foto's erbij. We zien dit altijd op de TV,
    maar zoals jullie het laten zien, maakt echt indruk. Morgen naar Washington, weer een nieuwe ervaring met de trein. We wensen jullie welterusten voor straks,xjes
  2. Malissa:
    17 april 2017
    wauw.. lijkt je voelt het verdriet al op de foto's, laat staan als je er ook echt bent.. Heel bijzonder..
  3. Bianca:
    17 april 2017
    Leuk om lezen hoeveel jullie zien en beleven in een paar dagen. Maar ook hoezeer jullie genieten.
    X
    Ps wie of wat is magnolia?
  4. Nicole:
    18 april 2017