Klaar voor vertrek

13 april 2017 - Nijmegen, Nederland

Bij deze het voornemen om tijdens onze reis een blog bij te gaan houden van alle bijzondere gebeurtenissen en ervaringen die wij zullen gaan beleven. Wij zijn, zo goed als, klaar voor vertrek. De koffers staan klaar! Nu nog even de laatste dingetjes in huis doen en dan op tijd naar bed. Morgen zal Bas ons om 3.30 uur op komen halen om ons naar Düsseldorf te brengen.....

1. Reislogger:
    13 april 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Annie:
    Heel veel plezier
    Dikke knuf
  3. Pascal en Bart:
    13 april 2017
    Heeeeeel veel plezier met zijn alle!!!

Dikke kus Pascal en Bart
  4. Yvonne:
    13 april 2017
    Lekker genieten als gezin van deze droomreis.
    Ik weet zeker dat jullie heel veel mooie herinneringen gaan maken.
    Dikke kus
  5. Nicole:
    Superspannend, goede reis❤️❤️❤️
  6. Malissa:
    Wat spannend allemaal...
    En wat zijn jullie straks een mooie ervaring rijker!! Een hele goede reis, eigenlijk continue en geniet er van!!

X
  7. E.M. Vesters:
    13 april 2017
    Wat leuk is dit om jullie te kunnen volgen, we wensen jullie een hele mooie reis !
    liefs, xxjes
    Jan en Els
  8. Maisha:
    13 april 2017
    Heel veel plezier en een hele goede reis!!
  9. Ramon en Ilja:
    14 april 2017
    Wat leuk dat jullie een reisverslag bij houden. Inmiddels zijn jullie onderweg, nog een goede reis, heel veel plezier en we gaan jullie volgen! X
  10. Bianca:
    14 april 2017
    Geniet ervan, en kom veilig thuis
    Love you
  11. Marlies:
    14 april 2017
    Lieve allemaal, wens jullie een ongelooflijk mooie reis! Geniet van deze bijzondere ervaring! Dikke kus, Marlies
  12. Tom :
    14 april 2017
    Hiii allemaal!!! Heeel erg veel plezier he!! Geniet ervan en kom heel terug!! Nou.. Doegggg!!
  13. Marcella:
    Hee allemaal,
    Heel erg veel plezier, geniet ervan!!!!
    En goede reis :)
  14. Babs:
    14 april 2017
    Wat leuk dat ik op deze manier jullie belevenissen kan volgen. Heel veel plezier op deze bijzondere reis......Enjoy!!!