Dag 1 Indrukwekkend New York!

14 april 2017 - New York City, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we al om half 4 opgehaald door Bas. Al voor dat we het wisten waren we op Düsseldorf. Na een vlucht van een uur waren we op Londen Heathrow. Jeetje wat een grote luchthaven is dat! Met een bus werden we vervoerd naar de vertrekhal voor JFK.

Voor de kinderen ging er een wereld open in het vliegtuig. Ze konden films kijken en spelletjes doen. Jasper heeft bijna de hele weg lekker liggen slapen. Na een vlucht van 7,5 uur kwamen we om, locale tijd, 13.00 uur aan. De controles waren erg streng en pas om 15.00 uur werden we door de taxi afgehaald. Op naar Manhattan!

Wat een grandioze ervaring en wat zijn we allemaal onder de indruk van deze stad! Midden op 42 street, tegenover het Crysler building, is ons hotel. Op 20 minuten lopen van Broadway en Times Square. Helaas was onze kamer nog niet klaar dus zijn we even bij de Mac gaan eten.....

Morgen gaan we met de hop on hop off bus Manhattan verder verkennen. We kijken nu al uit om deze geweldige stad beter te leren kennen!

1. Wanja:
    15 april 2017
    Wat leuk om jullie zo te volgen. Ik ben dan ook kei benieuwd hoe Manhattan is.
    Super gave foto's. X
  2. Nicole:
    Ik wil daar ook zijn
  3. E.M. Vesters:
    15 april 2017
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen, ziet er geweldig uit. Mooie foto's ! Lekker genieten vandaag met de hop off bus! Veel plezier!
    xjes