Dag 2 Up Town

15 april 2017 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag hebben we met de hop on bus de up town tour gedaan. Hee erg keek ik uit naar Central Park. Terwijl we naar de bus liepen keken we al uit naar Carlo's backery. Dit wilden we natuurlijk graag zien! Binnen in de bakkerij stonden rijen... niet te geloven. We konden wel een kijkje in de keuken nemen. Morgen ontbijtje halen..

Daarna op de bus. Central Park uitgestapt. Daar hebben we twee fietstaxi's gehuurd. We kregen daar een tour met uitleg erbij. Dat was super! De bekende plaatsen van het park bekeken zoals het restaurant van sex and the city, hotel van Home alone, de vijver van Stuwart Little en nog veel meer!

Na de fietstour gaf onze chauffeur de tip ( omdat hij wist dat ik sex and the city keek) dat Magnolia om de hoek zat. Tja... dat liet ik me niet nog een keer vertellen. Aangezien we daar cupcakes konden eten had ik gelijk twee vliegen in 1 klap. De mannen een cakeje beloven en mama kon gluren bij Magnolia.

Vervolgens de bus verder genomen door Harlem. We wilden overstappen om nog naar de Bronx te gaan maar we moesten dan 40 minuten op de bus wachten dus hebben we dat maar niet meer gedaan.

Via 5th Avenue , Trump Tower naar Times Square. Jeetje wat een hapening daar en wat druk al zo overdag! Maar wat een ervaring weer!

Nu zijn we even in het hotel om bij te komen en  straks nog even naar 5th Avenue om te shoppen(Jeetje wat is alles duur hier, dus kijken).

Vanavond toch maar de night tour gedaan. Deze tour ging door Soho, China town, Little Italië en Brooklyn.

Ook hebben we een kijkje genomen in Central station.

Wat kan je je toch gelukkig voelen om dit soort momenten.....met deze ervaringen....

1. Wanja:
    15 april 2017
    Gaaf hoor! En grond zero?
  2. E.M. Vesters:
    15 april 2017
    Nog maar heel even onderweg, en dan al zoveel gezien, wat een mooie foto's ! Wij genieten ervan.
  3. Renate Vesters:
    15 april 2017
    Dat gaan we morgen doen! Dat ligt in Down Town. Net als het Vrijheidsbeeld en the empire state... ben daar ook erg benieuwd naar
  4. Annie:
    16 april 2017
    Wat geweldig ervaring .En wat hebben jullie al veel gedaan
    Ook de foto's zijn ook erg mooi
    Erg leuk jullie verhaal knuf van ons
  5. Marlies:
    16 april 2017
    Jeetje!! Fantastisch! Het genieten is volop begonnen! Wat een leuke foto's en wat leuk dat we over jullie schouders mee kunnen kijken. Veel plezier! Liefs Marlies
  6. Maisha:
    16 april 2017
    Wauw wat gaaf!!!! En fijn dat we mee mogen genieten